Logo
Vytisknout stránku

Výrobci Staré myslivecké dostali takový jeden dopis od zákazníka (eportal.cz)

Co nám současná etiketa nyní sděluje? Starý a zkušený lovec s dýmkou a loveckou puškou se proměnil v entitu nejasného vyznění. Jako by zkušené stáří a životní požitky nepatřily k současnému životu.

Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem, proč došlo k vizuálním změnám etikety likéru Stará myslivecká a jaký byl důvod proměny celkového vzhledu a jejího vyznění?
Co nám současná etiketa nyní sděluje? Starý a zkušený lovec s dýmkou a loveckou puškou se proměnil v entitu nejasného vyznění. Jako by zkušené stáří a životní požitky nepatřily k současnému životu. Troufnu si tvrdit, že Stará myslivecká je právě a jedině součástí takového životního stylu. Stylu, k němuž patří posezení s přáteli, výměna životních zkušeností, radost ze sdílených zážitků z lovu nebo střelnice. Pokud se od tradice popisovaného pohodového a přátelského setkávání vaše firma odvrací, odvrací se od fundamentu, který stál u vzniku názvu vašeho produktu.
Respektuji právo výrobce prezentovat produkt způsobem, jaký uzná za vhodný. To chci zdůraznit. Nechci se svým dopisem zařadit po bok aktivistů, kteří dosáhli zákazu kouření v hospodách, čímž zasáhli do práva hospodských rozhodovat pro jaké klienty a jakým způsobem chtějí provozovat svojí živnost ve své hospodě.
Přesto, pokud má Stará myslivecká být stále "alkoholem s lidskou tváří", zaslouží si návrat zkušeného muže, lovce s dýmkou a puškou na svou etiketu. A o to bych vás chtěl poprosit.
Děkuji za vysvětlení a jsem s pozdravem
Mgr. Martin Cibulka

All Rights Reserved | SvetMyslivosti.cz | Lesnická práce s.r.o.